Dieta? Schudłam 27 kg i nie musiałam usuwać nadmiaru "zwisającej skóry" - a moja skóra ujędrniła się i przy okazji pozbyłam się cellulitu !!!

Poznaj mój sekret - połączenie tego co odchudza
z zewnątrz i
od środka.


W ciągu kilku miesięcy schudłam, bez uczucia głodu pierwsze 10 kg.
Potem zrzucałam kolejne kilogramy. Normalnie po takim odchudzaniu na diecie, moa skóra byłaby zwiotczała.


Tymczasem ja chudłam a moja skóra stawała się coraz jędrniejsza i uelastyczniona. I cały czas miałam mnóstwo energii i chęci do życia.
Jak to możliwe ?!
Opowiem Ci wszystko po kolei.
Podzielę się z Tobą tą swoistą "pasją odchudzania". Tak, po tylu latach walki z nadmiernymi kilogramami, odchudzanie stało się moją pasją, w każdym tego słowa znaczeniu. Ileż ja mam diet za sobą. Kiedyś nie miałam żadnego problemu z utrzymaniem normalnej wagi.
Nawet więcej, miałam niedowagę. Potem jak w życiu większości kobiet.

Ślub, ciąża i zaczęło się.
Chudłam i tyłam, aby znowu schudnąć a potem kolejny raz przytyć.
I tak przez lata. Jak mówi moja znajoma. W teorii jestem bardzo mocna. Tylko cóż z tego.
Aż nadszedł ten dzień, kiedy powiedziałam sobie DOSYĆ !
To słowo było absolutnie stanowcze. Całkowicie z głębi serca.
Zawsze wydawało mi się, że byłam stanowcza w kwestii swoich postanowień.
Dziś wiem, że prawdziwe odchudzanie zaczyna się od tego stanowczego słowa DOŚĆ !
Wiem, że nie bez powodu spotykamy się tutaj. KAŻDY Z NAS JEST TWÓRCĄ SWOJEGO ŻYCIA. NAWET JEŚLI PRÓBUJEMY TEMU CZASAMI ZAPRZECZYĆ, PANUJEMY NAD NIM.
To nasze dziś jest wynikiem naszych przeszłych wyborów i przyzwyczajeń.
Ale jednocześnie potrzebujemy szybkich efektów, bo nasza radość i motywacja wtedy rośnie.

Pomyśl.
Ile lat "pracowałaś" na swoje dodatkowe kilogramy. Sporo, prawda?

Mnie też to zajęło wiele lat. A potem zawsze chciałam to "coś" w nadmiarze, zrzucić natychmiast.
Nie wychodziło, więc się złościłam na siebie. Że nie mam silnej woli. Że powinnam być konsekwentna.
Nie tylko mnie to spotkało. Każdy, kto się choć raz odchudzał, wie jak jest to trudne.
Odchudzanie kojarzy się tylko z wyrzeczeniami i trudem. Dlatego tak ciężko jest schudnąć.
I jeszcze bez efektu jo-jo.
Nie musi tak być.
Jeśli zatem masz dość tych zbędnych kilogramów to znaczy, że nadszedł czas na działanie.
Tylko Ty podejmujesz decyzję.
Nie robisz tego dla innych. Robisz to tylko dla siebie. Żeby się dobrze czuć w swojej skórze.
Żeby być lekką. Żeby czuć się atrakcyjniejszą.

Żeby leżeć na plaży, bez obawy, że widać za dużo Twoje ciała, że widać cellulit czy popękane naczynka na nogach lub jeszcze gorzej, rozstępy. Żeby mieć piękny, jędrny biust.
Żeby wejść w wymarzone ubrania o rozmiar lub dwa mniejsze. Żeby być z siebie dumną.
Tylko Ty sama podejmujesz decyzję. TYLKO TY !

Jeżeli nie czujesz, że nadmierne kilogramy Ci przeszkadzają, naprawdę nie czytaj tego dalej. Nie musisz. Jeżeli nie chcesz schudnąć i odzyskać dobre samopoczucie lub jeśli nie chcesz ujędrnić swojej skóry, czy pozbyć się cellulitisu Nie czytaj dalej. Naprawdę, nie musisz.
Jeżeli nie chcesz czuć się lepiej i być zdrowszą i atrakcyjniejszą. Zamknij tego bloga. Nie potrzebujesz bowiem wiedzieć jak skutecznie zrzucić zbędne kilogramy i sprawić, żeby Twoja skóra stała się: ujędrniona, uelastyczniona, gładka i naprężona jak u niemowlaka, żeby zmniejszył się a nawet zniknął cellulitis, żeby zniknęły lub stały się mniej widoczne rozstępy. Aby zniknęły nadmiary rozciągniętej dietą skóry. A wszystko bez efektu jo-jo. Nie musisz wiedzieć jak wrócić do wymarzonej sylwetki jak sprawić by stać się bardziej atrakcyjną.
Ale jeśli chcesz zrobić coś dobrego dla siebie, to najpierw WYOBRAŹ SOBIE ...
Twoje ciało jest lekkie i zwinne. Zgrabne nogi niosą Cię wzdłuż nadmorskiej plaży. Jesteś w najbardziej wystrzałowym kostiumie kąpielowym. Czujesz wzrok innych na sobie i jest Ci z tym dobrze. Wchodzisz do wody powoli a morskie fale obmywają Twoje zgrabne ciało. Czujesz się świetnie. Zanurzasz się w wodzie i z lekkością pływasz. Wszystko sprawia Ci radość. Serce przepełnia duma, że udało Ci się wreszcie osiągnąć wymarzoną wagę, wymarzoną sylwetkę, że Twoja skóra jest jędrna i gładka, bez widocznego cellulitu czy rozstępów.
Wyobraź sobie tę plażę i tych ludzi wodzących wzrokiem za Tobą. Zobacz tych mężczyzn podziwiających Cię. Zobacz ich zainteresowanie sobą.

A teraz zdradzę Ci swoją tajemnicę. Po wielu latach szukania sposobu na zbędne kilogramy, wreszcie trafiłam na to czego potrzebowałam.
Nie tylko zresztą ja sama znalazłam to rozwiązanie. Znam pewną Panią o imieniu Edyta, która stosując te same metody co ja, schudła w dwa lata aż 56 kilogramów i nie musiała wycinać chirurgicznie nadmiaru zwisającej skóry,







przed kuracją









po kuracji i schudnięciu 56 kg.



HISTORIE SUKCESÓW W ODCHUDZANIU. Pani Edyta i inne osoby mówią o swoich sukcesach więcej. Znalazłam je na stronie producenta kosmetyku, którego ja i one używały.

Każda dotychczasowa dieta, którą stosowałam, powodowała, że może i chudłam ale moje ciało robiło się delikatnie mówiąc nieestetyczne. Domyślam się, że znasz to z własnego doświadczenia.
Zainspirowana Jej historią postanowiłam i ja się wziąć za odchudzanie:

Dlatego do problemu odchudzania podeszłam kompleksowo:
1. Najtrudniejsza była decyzja - zaczynam od dziś (a nie od jutra, jak to robiłam zazwyczaj)
2. uwierzyłam, że mogę schudnąć.
3. zrobiłam sobie domowy zabieg wyszczuplający:
a. kupiłam
krem wyszczuplający i na cellulit i rozstępy. A do tego krem do biustu na ujędrnienie i również na rozstępy
b. użyłam tych kosmetyków wmasowując krem do wyszczuplenia z dołu do góry, w kierunku serca (od łydek poczynając).
Wmasowywałam krem przez kilka dni. Zawijałam się w cienką folię spożywczą, żeby rozgrzać skórę (te kosmetyki nie zawierają kofeiny i przez to mogą być stosowane przez osoby, które mają rozszerzone naczynka włosowate). Dobrze jest skorzystać z masażu w gabinecie masażu.
Masażysta zrobi to sprawniej i lepiej.
NAGLE POJAWIŁ SIĘ POZYTYWNY EFEKT UBOCZNY.
W MIARĘ JAK
WMASOWYWAŁAM KREM ZMNIEJSZYŁ SIĘ MÓJ APETYT, ZWŁASZCZA NA SŁODYCZE.

Już po 4 dniach zniknął zupełnie.
Rewelacyjne proporcje wyciągów HERBS CONCENTRATES to dodatkowy sekret skuteczności. Możesz się sama przekonać na sobie. Albo skorzystaj z innych kosmetyków, które są na rynku. Ale najważniejsze, to zacznij działać już dziś.

EFEKTY wprost MNIE POWALIŁY. Każdego dnia moja waga lekko spadała a moja skóra ujędrniała się, stawała się gładka i napięta, jak przysłowiowa pupa niemowlaka. Moje zdumienie rosło i moja zachłanność na pozytywne efekty jeszcze bardziej.

WAGA
SYSTEMATYCZNIE JECHAŁA W DÓŁ WSKAZÓWKA POKAZAŁA 27 KILOGRAMÓW MNIEJ !!!
Zapewniam Cię, że rozumiem czego szukasz.
Liczy się jednak działanie. I liczy się radość.
Odchudzanie może być bezstresowe, może być przyjemnością. Znajdź zwój sposób, tak jak ja znalazłam swój.
Możesz być taką jaką chcesz być. WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE. I TYLKO CIEBIE.
ZRÓB COŚ w kierunku uzyskania swojej idealnej sylwetki, ale zrób to JUŻ DZIŚ !


Nie musisz przechodzić na dietę Dukana, IG, Atkinsa, Kopenhaską. Zrób to tak jak ja a nie będziesz mieć efektu jojo, ani rozciągniętej skóry po odchudzaniu.

TA dziś najbardziej popularna dieta Dukana ma trzy podstawowe wady:
- powoduje zaparcia - poradziłam sobie uzupełniając Omegę 3 w najbardziej przyswajalnej postaci
- powoduje problemy z nerkami - niektóre osoby nawet chorują na dnę moczową - usprawnienie całego układu trawiennego i wydalniczego - zwłaszcza NEREK osiągniesz dzięki specjalnemu koncentratowi składników odżywczych
- szybkie chudnięcie - co jest dużym atutem diety - powoduje wiotczenie skóry i w efekcie wyglądamy jakby skóry było więcej - remedium okazały się specjalne Herbs Ekstracts
Biust ujędrniłam specjalnym kremem
Polecam to







3 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem, potwierdzam, wierzę, że jest to mozliwe

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey, I like your blog! I can't understand it, but it looks cool! Nice! I love blogging, don't you? It is really fun!

    ~Hannah

    PS You can come to my blog if you want!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wpis. Będzie mi miło Cię odwiedzić jeśli zostawisz do siebie kontakt. Pozdrawiam.

Blog Widget by LinkWithin

JESTEŚ NA DIECIE? JESTEŚ NA DIECIE DUKANA? PAMIĘTAJ O SWOJEJ SKÓRZE

JESTEŚ NA DIECIE? JESTEŚ NA DIECIE DUKANA? PAMIĘTAJ O SWOJEJ SKÓRZE
BEZ NADMIARU ROZCIĄGNIĘTEJ SKÓRY PO DIECIE