Nawet 10 kg mniej w 3 miesiące

SCHUDNĄĆ, czyli Dieta 1200 Kcal.

SEKRET DIETY to jedzenie niewielkich porcji, pięć razy dziennie, co trzy godziny o tej samej porze. Dzięki temu łatwo można oszukać głód.

Rodzaj diety:Dieta odchudzająca.

Opis ogólny:

Dieta bardzo znana i często polecana jest jako skuteczna dieta odchudzająca.

Zalecenia ogólne:
Zmniejszyć ilość kalorii poniżej dziennego zapotrzebowania. Podobnie jak dieta 1000 kcal polega na zmniejszeniu "pustych kalorii" występujących w przysłowiowych "bomach kalorycznych", jak tłuszcz, słodycze, tłuste mięso, tłuste wędliny, fast-foody, tłuste sery żółte, alkohol, piwo. Usuwać należy skórę z drobiu, tłuszcz z wędlin. Nie jeść kiełbas a jajka smażyć na niewielkiej ilości oleju, której nadmiar należy usunąć papierowym ręcznikiem. Można pić bez ograniczeń wodę mineralna i niegazowaną. Najlepiej pić na kilka minut przed posiłkiem lub 2 godziny po jedzeniu. Inne napoje pić podobnie.

Kupując produkty czytaj etykiety, zdziwisz się jak różnią się pod względem kalorii. Nawet te light są czasami bardziej kaloryczne niż produkty zwykłe

Zalecenie dodatkowe: Jeśli dieta 1200 kcal jest stosowana powyżej tygodnia, zalecane jest zastąpienie rybami posiłków mięsnych. Ryby jeść 3 razy w tygodniu. Korzystnie wpływają na organizm dostarczając nienasyconych kwasów tłuszczowych omega - 3

Jak przygotowywać posiłki i jak jeść:
- nie używać ostrych, pobudzających apetyt przypraw,
- stwarzać wrażenie obfitości - kroić na cienkie plastry, jeść na małych talerzach,
- przed jedzeniem wypić szklankę wody,
- stwarzać wrażenie nasycenia - po każdym kęsie pokarmu, odkładać kanapkę lub sztućce i kolejny kęs jeść, gdy ma się puste usta,
- jeść wolno,
- dokładnie przeżuwać,
- nie zjadać resztek,
- śmietanę zastąpić jogurtem naturalnym lu kefirem.

Rodzaje posiłków w ciągu dnia i rozkład kaloryczny:
dodatkowe 200 kcal dorzucić do posiłków poniższych, poza kolacją.
I śniadanie - 250 kcal,
II śniadanie - 100 kcal,
obiad - 350 kcal,
podwieczorek - 100 kcal,
kolacja - 200 kcal.

Przykładowe przepisy diety 1000 kcal:

I śniadanie. Możesz wybrać jeden posiłek wg dowolnego przepisu:
- 1 kromka ciemnego pieczywa żytniego zjeść z plasterkiem szynki i pomidorem oraz 1 kromkę ciemnego pieczywa z niskosłodzonym dżemem. Obie kanapki można posmarować cienko masłem,
- 3 łyżki płatków owsianych (nie błyskawicznych) ugotować na wodzie lub szklance mleka (0,5%) do tego 2 kromki pieczywa chrupkiego lub 2 cienkie kromki chleba żytniego z plastrami polędwicy drobiowej i plastrami pomidora i ogórka,
- 2 kromki pieczywa żytniego z pastą z serka lub twarożku z pomidorem, szczypiorkiem z jogurtem (łyżka) lub mlekiem (niepełna szklanka),
- szklanka mleka (0,5%) z otrębami pszennymi lub błonnikiem i 1 kromka razowego chleba z plastrem szynki drobiowej z pomidorem,
- jajecznica z 2 jaj (z niewielką ilością oleju- nadmiar oleju wytrzeć z patelni papierowym ręcznikiem) lub omlet z 2 jaj gotowany na parze z mlekiem i łyżką maki. Do tego 100 g sałatki z pomidora, ogórka i szczypiorku z 2 kromkami żytniego chleba,
- na słodko - 2 kromki chleba żytniego z niskosłodzonym dżemem, mały banan i 200 g kefiru lub maślanki.

II śniadanie. Możesz wybrać:
- kromka chleba żytniego plasterek szynki, pół papryki lub pomidor,
- serek 100 g z jabłkiem lub rzodkiewkami,
- serek ziarnisty nałożony na kromkę chleba żytniego z pomidorem,
- 200 g sałatki warzywnej z pomidora, kukurydzy i kapusty pekińskiej i ogórka,
- 100 g jogurtu z 2 łyżkami otrąb pszennych lub błonnika z owocami (jabłko lub pomarańcza czy 2 mandarynki),
- 150g kefiru niskotłuszczowego z 2 łyżkami otrąb pszennych i grapefruit,
- na słodko - sałatka owocowa-kiwi, jabłko, banan, brzoskwinia,
Obiad. Możesz wybrać:
- ZUPA JARZYNOWA z fasoli szparagowej, brukselki, ziemniaków, włoszczyzny

Zastrzeżenie: Dietę (jak każdą inną również) stosować pod kontrolą lekarza, nie dłużej niż miesiąc, potem zrobić 2-3 miesięczną przerwę.


Odchudzając się dietą pamiętaj o swojej skórze.
Ona będzie potrzebowała pomocy ze strony skutecznych kosmetyków odchudzających, ujędrniających.
W przeciwnym razie będziesz potrzebować kosmetyków zmniejszających nadmiar skóry po odchudzaniu.
Używaj również dobrych i skutecznych kosmetyków do twarzy i szyi bez parabenów

Inne diety i dieta Dukana

Blog Widget by LinkWithin

JESTEŚ NA DIECIE? JESTEŚ NA DIECIE DUKANA? PAMIĘTAJ O SWOJEJ SKÓRZE

JESTEŚ NA DIECIE? JESTEŚ NA DIECIE DUKANA? PAMIĘTAJ O SWOJEJ SKÓRZE
BEZ NADMIARU ROZCIĄGNIĘTEJ SKÓRY PO DIECIE